دستگاه تعلیق 2 به 1 بالابر | نصب آسانسور در اصفهان
اختلاف اصلی دستگاه تعلیق 2 به 1 با دستگاه تعلیق 1 به 1 در شکل نصب کابل ها و سرعت بالابر میباشد. در دستگاه 1 به 1 دو سر کابل به اتاقک و فریم وزنه تعادل متصل میشود ، زمانی که در دستگاه 2 به 1 دو طرف کابل ها بعد از رد شدن فلکه گیربکس و فلکه های بالای اتاقک و فریم وزنه تعادل به بام چاله در موتورخانه ، بالای یوک استراکچر متصل میشوند.
Yuk Structures متشکیل از چند ورقه فولادی ضخیم و قطعات متصل ، با میله و فنر و دیگر قطعات ، این دستگاه را Ropes Termination هم میگویند.
یکی از خوبی های این دستگاه 2 برابر کردن قدرت بالابر میباشد، با این کار قدرت افزایش، سرعت کاهش می یابد.
دستگاه 3VF | نصب آسانسور در اصفهان
در عملیات نصب آسانسور : | نصب آسانسور در اصفهان
بالابرهای که درایو بازرسی سرعت یاInverter که به بالابر های VVVF یا 3VF شناخته شده هستند ، دارا حرکت نرم چه در زمان حرکت و چه در زمان توقف می باشد که توان رسم نمودار سرعت زمان (V.T) حرکت آنرا بصورت منحنی به ما می دهد. با توجه به شکل 2 سیستمVF3
سرویس و نگهداری آسانسور در اصفهان
- ۹۹/۰۴/۰۲